Subject: Toiduliidu pöördumine jäätme-, pakendi- ja teiste seaduste muutmise eelnõu osas.
From: "Sirje Potisepp" <[email-masked]>
To: "[email-masked]", "[email-masked]"
Date: Wed, 19 Feb 2025 12:58:35 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Käesolevaga edastan Teile pöördumise jäätme-, pakendi- ja teiste seaduste
muutmise eelnõu osas.

Loodame, et eelnõust eemaldatakse EL regulatsioonidest erinevad ja
kaugemale ulatuvad nõuded.

Lugupidamisega

Sirje Potisepp

_________________________

juhataja

Eesti Toiduainetööstuse Liit

Estonian Food Industry Association

Tel: +372 6 484 621

Mob: +372 50 46 547

E-mail: [email-masked]

www.toiduliit.ee